Зібрано підписів
Кількість днів
Заголовок петиції
Звести на проспекті Соборному відокремлену трамвайну колію
ПІБ ініціатора:
Зімін Ренат Дмитрович
Статус:
На розгляді
Петиція
№8056
Дата початку збору підписів:
28.11.2022 16:59
Суть електронної петиції
У 2004 році з проспекту Соборного було необґрунтовано демонтовано трамвайну колію, одну із найзначніших трас громадського транспорту Запоріжжя. Це призвело до утворення шестисмугової автомобільної дороги у центральній частині міста, що в подальшому несе в собі високу загазованість центральної частини міста та погіршення якості міського середовища, загального вигляду міста. Це рішення стало кроком до монополії неефективних приватних маршрутних таксі.
Вже тривалий час серед розвинених країн загальновизнано, що трамвай є одним із найефективніших видів громадського транспорту наряду з метрополітеном, а місто повинно бути призначене переважно для пішоходів, велосипедистів та громадського транспорту, а не для автомобілів, тож широкі дороги у міській смузі, а тим паче у центральних частинах міста є недопустимі. Трамвай, на відміну від дорожнього транспорту, є довгостроковим вирішенням транспортної проблеми міста через можливість збільшення кількості секцій або зчеплення декількох одиниць без погіршення маневреності та зміни розкладу. Також трамвайна колія із зупиночними платформами забезпечить зручний та безбар'єрний доступ до користування трамваєм літнім людям, інвалідам та іншим маломобільним громадянам. Через відокремленість колії, середня маршрутна швидкість трамваю може досягати майже середній маршрутній швидкості метрополітену, а вірогідність виникнення ДТП дуже низька.
Спираючись на приведені вище аргументи, пропоную звести відокремлену бесшумну трамвайну колію із озелененням та зупиночними платформами, що буде починатися на площі Запорізькій та інтегруватися в існуючу мережу на перехресті вулиці Поштової із Соборним проспектом. Трамвайний маршрут, проходячий по проспекту Соборному буде затребуваний серед громадян, бо проходить через найпопулярніші місця, такі як: площа Запорізька, проспект Металургів, площа Олександра Поляка (зупинка приміських поїздів неподалік), бульвар Шевченка, ТЦ “Україна”, площа Фестивальна, ТРЦ “Аврора”, площа Волі (залізничний вокзал Запоріжжя II неподалік), центральний автовокзал, головний залізничний вокзал Запоріжжя I тощо.
Наряду з практичними перевагами запропонованого маршруту, він може стати туристичним через трасу, що проходить серед будинків у стилі сталінського ампіру та інших видів радянської архітектури, особливо у ансамблі з озелененням.
Перевагами трамвая перед дорожнім транспортом є маневреність, компактність, безшумність, екологічність, дешевість, ефективнисть, велика пасажиромісткість та велика пропускна здатність. На мою думку, розвиток таких екологічних видів транспорту як трамвай, є дуже доречним і значним кроком на фоні загальної екологічної проблеми Запоріжжя.
поширити електронну петицію:
перелік осіб, які підтримали петицію