• Thumb 695c83a413fb2c0c8aa3748684474d12
  • Thumb adc6abb0df9c0edb9810156733b1f98b

Зібрано підписів

Кількість днів

Заголовок петиції

Запорожскому горсовету принять решение — «НЕ ПОДДЕРЖАТЬ» петицию №6833 «Вирішити проблему транспортного забезпечення між Хортицьким р-ном та вокзалом ЖД-1»!

ПІБ ініціатора: Бесчасный Виталий Дмитриевич
Статус: На розгляді
Петиція №6857
Дата початку збору підписів: 10.08.2021 08:45

Суть електронної петиції

На сайте петиций появилась петиция №6833 «Вирішити проблему транспортного забезпечення між Хортицьким р-ном та вокзалом ЖД-1».

СУТЬ ЭЛЕКТРОННОЙ ПЕТИЦИИ:

«В даний час практично неможливо доїхати до вокзалу Запоріжжя1 з Хортицького мікрорайону без пересадок (і назад). Даний маршрут обслуговують автобуси №55 "вул Рубана- возкзал Запоріжжя1" (перевізник ПАТ "АВТОПАРК"). Автобуси повинні слідувати через 20-30 хв. Фактично по маршруту курсують 1-2 автобуси з інтервалом руху 1,5-2 години. Потрібно вирішити цю проблему. Або зобов'язати перевізника виконувати прийняті зобов'язання по дотриманню інтервалу руху, або вирішити питання за рахунок муніципального транспорту. Наприклад, перерозподілити частину муніципальних автобусів №39 "Нікопольський поворот - вокзал Запоріжжя 2" до вокзалу Запоріжжя-1».

ЧТО СКАЗАТЬ ПО ЭТОМУ ПОВОДУ?

Скажу прямо: «Предложение — нелепо, и на это есть несколько причин»:

ВО-ПЕРВЫХ, на сегодня по автобусному маршруту №39 «Ж/д вокзал «Запорожье-2» — Никопольский поворот», работают в среднем порядка 10-ти автобусов.

Для того, что бы узнать интервал движения автобусного маршрута №39 нужно:
1) умножить длину маршрута 21,71 км на 2, и получим длину маршрута «по кругу» — 43,42 км;
2) умножить длину маршрута «по кругу» — 43,42 км на 4,5 минуты (время прохождения 1 км пути), получаем интервал движения одного автобуса — 195,39 минут (3 часа 16 минут);
3) разделив интервал движения одного автобуса — 195,39 минут на количество автобусов на линии (в среднем 10) получаем интервал движения автобусного маршрута №39 — 19,53 (20 минут).

ВО-ВТОРЫХ, «вирішити питання за рахунок муніципального транспорту. Наприклад, перерозподілити частину муніципальних автобусів №39 "Нікопольський поворот - вокзал Запоріжжя 2" до вокзалу Запоріжжя-1», не получится, потому что если ополовинить 10 автобусов маршрута №39, перенаправив 5 автобусов до ж/д вокзала «Запорожье-1», то сразу же «на пустом месте», у оставшихся 5-ти автобусов маршрута №39, увеличится интервал движения в 2 раза — с 20 до 40 минут.

А у 5-ти автобусов маршрута №39, до ж/д вокзала «Запорожье-1», интервал движения станет — 41 минута, в связи с тем, что увеличится длина маршрута на — 1 км.

Таким образом, возникает резонный вопрос: «Согласны ли жители Хортицкого района на интервал движения маршрута №39 — минимум в 40 минут»?

В-ТРЕТЬИХ, «вирішити питання за рахунок муніципального транспорту. Наприклад, перерозподілити частину муніципальних автобусів №39 "Нікопольський поворот - вокзал Запоріжжя 2" до вокзалу Запоріжжя-1», не получится, потому что для того, что бы 5 автобусов маршрута №39 начали ходить до ж/д вокзала «Запорожье-1», нужно открывать новый муниципальный автобусный маршрут №39-А: «Никопольский поворот — ж/д вокзал «Запорожье-1».

Учитывая вышесказанное, в связи с невозможностью «перерозподілити частину муніципальних автобусів №39 "Нікопольський поворот - вокзал Запоріжжя 2" до вокзалу Запоріжжя-1», предлагаю:

Запорожскому горсовету принять решение — «НЕ ПОДДЕРЖАТЬ» петицию №6833 «Вирішити проблему транспортного забезпечення між Хортицьким р-ном та вокзалом ЖД-1»!

поширити електронну петицію:

перелік осіб, які підтримали петицію