• Thumb fee319d529fea4ed7255cfb0324b453b
  • Thumb fbd7286ad23fe9c444c536017eda360e

Зібрано підписів

Кількість днів

Заголовок петиції

Петиція, щодо впровадження комунального великогабаритного громадського транспорту до зупинки Міжнародний Аеропорт місто Запоріжжя

ПІБ ініціатора: Генчева Альона Володимирівна
Статус: З відповіддю
Петиція №4687
Дата початку збору підписів: 05.04.2019 10:27

Суть електронної петиції

Петиція, щодо впровадження комунального великогабаритного громадського транспорту до зупинки Міжнародний Аеропорт місто Запоріжжя.

На сьогоднішній день жоден комунальний громадський транспорт м. Запоріжжя не здійснює пасажирські перевезення до Міжнародного Аеропорту міста Запоріжжя. Міські пасажирські перевезення до міжнародного аеропорту здійснюються лише приватними перевізниками, які обслуговують маршрут №4 та №37.

Мікроавтобуси, що обслуговують маршрути №4 та №37, це автобуси малого класу спринтер, Мерседес, які взагалі не пристосовані для перевезень пасажирів у міському режимі – поручні для стоячих пасажирів розташовані незручно, або їх немає взагалі, проходи у частині автобусів вузькі та обмежують переміщення пасажирів, двері не відкриваються автоматично.
Мікроавтобуси, які обслуговують маршрути № 4 та №37 не пристосовані для перевезення тієї кількості пасажирів, які бажають скористатись громадським транспортним сполученням між Міжнародний Аеропорт – зуп. Металургів, або Міжнародний Аеропорт – зуп. 4 Південний м-н. При максимальній пасажиромісткості мікроавтобусів 15-20 чол., в години пік та на вихідні автобуси вказаного маршруту постійно перевозять 25-35, а нерідко і більше чоловік, а обурення пасажирів про притиснуті дверми руки та ноги для водіїв маршруту звична річ. При цьому максимальна кількість пасажирів набивається в мікроавтобус у час пік ще на кінцевій зупинці, тому пасажири наступних зупинок у час пік та на вихідні не мають жодного шансу потрапити на мікроавтобуси маршруту. Побачити лише сидячих пасажирів у маршруті № 4 та №37 майже неможливо.
Перевантажені мікроавтобуси їдуть перекособочені, що загрожує травмуванню пасажирів.
Через перевантаженість мікроавтобусів водії взагалі не зупиняються на частині зупинок у час пік та на вихідні, чи на останній рейс.
При посадці пільговиків у салон, у тому числі дітей багатодітних родин, водії відмовляться їх перевозити безкоштовно, зневажають таких пасажирів, ображають.
На вихідні маршрут №4 та №37 обслуговує, як правило, у два рази менше мікроавтобусів, які їдуть переповнені. Черга на вихідні на зупинці Гарнізонна нерідко досягає таких розмірів, що всі пасажири не можуть потрапити у один мікроавтобус.
Жоден з мікроавтобусів, які обслуговують маршрут №4 та №37 взагалі не пристосований для перевезення дитячих візочків, чи інвалідних візків при тому, що лікарні та поліклініки загального спрямування, які обслуговують район, та спеціалізовані лікарні знаходяться по вул. Харчовій, у тому числі дитячі поліклініка зі спеціалізованими лікарня розташовані на вул.. Карпенка-Карого. Як наслідок, мами з маленькими дітьми на візках та особи з обмеженими можливостями на візках повністю позбавлені можливості дістатися громадським транспортом з військового містечка та прилежного приватного сектору та у зворотному напрямку.
Також комунальна поліклініка у військовому містечку не надає всіх послуг, які передбачено медичним стандартом, зокрема лабораторних послуг, які також здійснюють медичні заклади по вул. Харчова та вул. Карпенко-Карого. Як наслідок, пільговики, зокрема пенсіонери, для того, щоб здати лабораторні аналізи, змушені сплачувати проїзд, оскільки комунального транспортного з’єднанням між Міжнародний Аеропорт – зуп. Карпенка-Карого не має.
Окрім того, запуск комунального великогабаритного громадського транспорту до вул.. Металургів вирішив би також транспортні питання мешканців вул. Магістарьна, пос. Дємітрова, оскільки на даний момент цю частину вулиці обслуговують також лише маршрут № 4.
З метою вирішення вищезазначених проблем та забезпечення прав пасажирів, просимо впровадити комунальний великогабаритний громадський транспорт до зуп. Металургів, у тому числі просимо розглянути варіант продовження міського комунального великогабаритного автобусного маршруту до зуп. Площа Запорізька.
Заздалегіть вдячні за розуміння у вирішенні вищезазначеного питання.

Відповідь на електронну петицію:

Про розгляд петиції

Керуючись Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», «Про автомобільний транспорт», «Про міський електричний транспорт», постановами Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 №176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» зі змінами і доповненнями та від 03.12.2008 №1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» зі змінами і доповненнями, наказом Міністерства інфраструктури України від 15.07.2013 №480 «Про затвердження Порядку організації перевезень пасажирів та багажу автомобільним транспортом», рішеннями Запорізької міської ради від 30.11.2016 № 101 «Про затвердження Положення про електронні петиції», від 25.01.2017 №36 «Про затвердження Програми розвитку та вдосконалення міського пасажирського транспорту в місті Запоріжжя на 2017-2019 роки» зі змінами, враховуючи звіт про науково-дослідну роботу «Комплексне обстеження пасажиропотоків на маршрутах міського пасажирського транспорту загального користування в місті Запоріжжі» від 27.07.2017, Запорізька міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Підтримати електронну петицію №4687 «Петиція, щодо впровадження комунального великогабаритного громадського транспорту до зупинки Міжнародний Аеропорт місто Запоріжжя».

2. Управлінню з питань транспортного забезпечення та зв’язку Запорізької міської ради організувати роботу по вирішенню питань, зазначених у петиції.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Мішка С.М. та постійну комісію з питань життєзабезпечення міста (Адаманов О.Ф.).

 

З повагою,

міський голова                                                                                                                             В.В. Буряк

поширити електронну петицію:

перелік осіб, які підтримали петицію