Зібрано підписів
Кількість днів
Заголовок петиції
ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ДЕПАРТАМЕНТІВ, ОКРЕМИХ ПІДРОЗДІЛІВ, КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ , УСТАНОВ М.ЗАПОРІЖЖЯ
ПІБ ініціатора:
Дубовий Олексій Анатолійович
Статус:
На розгляді
Петиція
№4343
Дата початку збору підписів:
23.11.2018 12:42
Суть електронної петиції
Мешканці міста, члени громади є господарями майна громади. Відповідно до цього, власники свого майна повинні знати, кто керує їх власністю та з якою якістю відбувається це керування. Оцінювання дій працівників міських департаментів, окремих підрозділів, комунальних підприємств, установ, та надання інформації, щодо якості їх праці є невід'ємним правом власників громади. Відповідно до правових норм ст.ст. 3,5 Конституції України, вимагаємо , на електроному сайті мерії м. Запоріжжя додати електроне вікно «Оцінка діяльності працівників служб міста» в якому мешканець міста зареєструвавшись мав можливість надати оцінку діяльності працівників установ міста. Дане доповнення розташувати нижче електронного вікна «Звернення громадян» на сайті мерії м. Запоріжжя. Зробити у вигляді таблиці:
НАЗВА ДЕПАРТАМЕНТУ, КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА, ОКРЕМОГО ПІДРОЗДІЛА, УСТАНОВ
Наприклад : Департамент ЖКХ (керівник, адреса, телефони)
Таблиця повинна мати 4 стовбці
1.Питання, проблема -150 символів
2.Відповідальний, до кого звертались -П.І.П. посада, телефон
3.Оцінка дій працівника-Не більш 100 символів
4.Дані заявника -П.І.П адреса
На кожен департамент, комунальне підприємство, окремий підрозділ, установу створити окрему відповідну таблицю.
поширити електронну петицію:
перелік осіб, які підтримали петицію