Зібрано підписів

    Кількість днів

    Заголовок петиції

    ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ДЕПАРТАМЕНТІВ, ОКРЕМИХ ПІДРОЗДІЛІВ, КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ , УСТАНОВ М.ЗАПОРІЖЖЯ

    ПІБ ініціатора: Дубовий Олексій Анатолійович
    Статус: На розгляді
    Петиція №4343
    Дата початку збору підписів: 23.11.2018 12:42

    Суть електронної петиції

    Мешканці міста, члени громади є господарями майна громади. Відповідно до цього, власники свого майна повинні знати, кто керує їх власністю та з якою якістю відбувається це керування. Оцінювання дій працівників міських департаментів, окремих підрозділів, комунальних підприємств, установ, та надання інформації, щодо якості їх праці є невід'ємним правом власників громади. Відповідно до правових норм ст.ст. 3,5 Конституції України, вимагаємо , на електроному сайті мерії м. Запоріжжя додати електроне вікно «Оцінка діяльності працівників служб міста» в якому мешканець міста зареєструвавшись мав можливість надати оцінку діяльності працівників установ міста. Дане доповнення розташувати нижче електронного вікна «Звернення громадян» на сайті мерії м. Запоріжжя. Зробити у вигляді таблиці:
    НАЗВА ДЕПАРТАМЕНТУ, КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА, ОКРЕМОГО ПІДРОЗДІЛА, УСТАНОВ
    Наприклад : Департамент ЖКХ (керівник, адреса, телефони)
    Таблиця повинна мати 4 стовбці
    1.Питання, проблема -150 символів
    2.Відповідальний, до кого звертались -П.І.П. посада, телефон
    3.Оцінка дій працівника-Не більш 100 символів
    4.Дані заявника -П.І.П адреса
    На кожен департамент, комунальне підприємство, окремий підрозділ, установу створити окрему відповідну таблицю.

    поширити електронну петицію:

    перелік осіб, які підтримали петицію