Зібрано підписів

    Кількість днів

    Заголовок петиції

    Неефективність керівництва Концерну «Міські Теплові Мережі»

    ПІБ ініціатора: Зенькович Євгенія Георгіївна
    Статус: З відповіддю
    Петиція №7715
    Дата початку збору підписів: 04.02.2022 15:04

    Суть електронної петиції


    Останні п'ять керівником Концерну Міські Теплові Мережі є Олександр ГРЕК. Його керівництво можна відзначити постійними дотаціями з бюджету Громади на виконання інвестиційних програм, поповнення обігових коштів підприємства. Кількість виділених коштів з бюджету міста вимірюється сотнями мільйонів на рік. Натомість, бачити на що пішли ці кошти, незважаючи на наші неоднаразові запити, громада не може.
    Енергоефективних котельних у нашому місті - одиниці, заміна загальних мереж проводиться виключно на початку опалювального періоду. Через відсутність погодної регуляції, наші теплові мережі гріють «повітря», мешканці відкривають вікна.
    Будинкам, у яких встановлено ІТП, що ефективно працює, Концерн Міські Теплові Мережі надає приписи на демонтаж такого обладнання, всупереч діючому законодавству України.
    Про якість підготовки трубопроводів до опалювального сезону свідчить те, що на протязі перших місяців опалювального сезону, неодноразово, відключалася подача послуги з опалення. Це були щоденні аварії зі спуском води з будинків.
    Для забезпечення потреби населення у гарячому водопостачанні ВЛІТКУ, з бюджету громади було виділено більше 300 мільйонів гривень тільки на закупівлю газу. Однак, мешканці не отримували послугу у повному об’ємі, наприклад, в окремих масивах Вознесенівського та Олександрівського районів з травня по жовтень гаряча вода була ДВА ТИЖНІ. Причиною негараздів Концерн МТМ назвав пориви трубопроводів, відсутність циркуляції.
    Вважаємо, що поганий стан трубопроводів є наслідком неефективного керівництва Концерну:
    - Відсутня або не виконується програма відновлення міський мереж. У 2021 році з 1520 км трубопроводів було оновлено лише 21,88 км. Що складає ЛИШЕ 1,4% від загальної протяжності мереж. Такими темпами трубопроводи ми відновимо за 71 рік. При строку експлуатації мереж згідно ДСТУ – не більше 25 років.
    - Провальний запуск нових публічних договорів. Будинки, що були на колективному договорі з 01.11.2021 року перейшли на індивідуальні договори. Контролери не виконали приймання лічильників в квартирах. Внаслідок чого, Концерном МТМ було виконане нарахування споживачам по нормам. Як споживачам, які користувалися ГВП, так і тим, які не користувалися ним зовсім.
    - Мешканці Запоріжжя не можуть забути презентацію програми встановлення лічильників ГВП керівництвом Теплових Мереж улітку 2020 року. К оли пан ГРЕК вирішив за кредитні кошти встановити лічильники гарячої води у будинки, кошторис робіт складав від 150 тисяч гривень, при реальних затратах у 30-40 тисяч.
    http://teploseti.zp.ua/ua/news/?ELEMENT_ID=2537228
    - Нарахування населенню абонентської плати на теплопостачання та постачання гарячої води, складові котрих керівництво МТМ не може пояснити, не зважаючи на неодноразові запити.
    - З 01.11.2021р., Концерном МТМ під керівництвом Олександра Грека будинкам здійснено нарахування за розподіл теплової енергії які мають два та більше вводи відповідної зовнішньої інженерної мережі, та які оснащені окремими вузлами комерційного обліку, за сумою усіх вузлів комерційного обліку відповідної комунальної послуги, як у однієї будівлі. Начебто, це відповідає Наказу від 22.11.2018 N 315 «Про затвердження Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг». Але не враховано і не проведено роботи з урахуванням вимог повного тексту цього пункту. А саме: За рішенням співвласників будівлі розподіл здійснюється для кожної окремої частини будівлі з вузлом комерційного обліку відповідної комунальної послуги.
    Проведення роботи по таким будинкам з роз’яснення та прийняття рішення про нарахування за розподіл теплової енергії не відбулося, що викликало обурення серед мешканців таких багатоквартирних будинків сумами у платіжках. По факту, серед таких будинків є будинки які здійснили заходи з енергоефективності, а в платіжках отримали середню суму.
    Підсумком вищевказаного ми вважаємо, що результатом діяльності керівництва Олександра Грека є:
    - погіршення якісних показників послуг з опалення та постачання гарячої води;
    - провальний запуск опалювального сезону, коли за перші місяці опалення перезапускается кілька разів через пориви трубопроводів чи аварії на котельних;
    - необґрунтовані суми абонентської плати за опалення та гарячу воду з маніпулятивними статтями розходів.;
    - масові крадіжки загально будинкових лічильників тепла, відсутність яких вигідна лише тепловим мережам;
    - з 2019 року будинки повинні були бути обладнані загальнобудинковими теплолічильниками гарячої води, плата за встановлення яких була у тарифі з давних давен;
    - нарахування населенню сплати функціювання ГВ, яке не співпадає з методичним розрахунком № 315, та має необґрунтовану вибірковість нарахувань серед населення;
    - постійне дотування даного підприємства МІЛЬЯРДАМИ з бюджету м. Запоріжжя (коштів кожного Запоріжця);
    - відсутність взаємодії з абонентами;
    - відсутність роз’яснювальної роботи для споживачів;
    - відсутність роботи з громадськістю;
    - неможливість передати дані по ГВП, безлад системи зняття показників та нарахування сплати;
    - кадрова політика, яка привела до знищення фахівців на підприємстві.

    Зважаючи на негативну та неефективну роботу Концерну МТМ під керівництвом Олександра ГРЕКА, невдоволення та постійну соціальну напругу у місті, серед споживачів послуг Концерну МТМ.

    Просимо:
    • заслухати на сесії Запорізької міської ради звіт Генерального директора концерну Міські Теплові Мережі Олександра ГРЕКА за період 2016-2021;
    • за результатами звіту, виконуючому обов’язки міського голови м. Запоріжжя, визначитись, щодо доцільності перебування на посаді Генерального директора Концерну МТМ Олександра ГРЕКА і ініціювати розірвання контракту з ним;
    • забезпечити роботу Концерну МТМ під керівництвом фахового спеціаліста у цій галузі.

    Президент Громадської Спілки
    «Центр підтримки ОСББ м. Запоріжжя «РОЗВИТОК»

    Євгенія ЗЕНЬКОВИЧ

    Відповідь на електронну петицію:

    Шановна пані Євгеніє!

    За результатами розгляду Вашої електронної петиції №7715 "Неефективність керівництва Концерну Міські теплові мережі" повідомляємо, що на засіданні чотирнадцятої сесії Запорізької міської ради, яка відбулась 27.07.2022,було прийнято рішення про її непідтримку.

    У разі незгоди з відповіддю Ви маєте право на оскарження згідно чинного законодавства України.

      

    поширити електронну петицію:

    перелік осіб, які підтримали петицію