• Thumb 8786892d3352f3d0a83bb2864568a12c
  • Thumb 910fa0d6d2de5541aea964a450509ce6

Зібрано підписів

Кількість днів

Заголовок петиції

НЕ ОПТИМИЗИРОВАТЬ перевозки в пассажирском транспорте путём внедрения льготного проезда в городских автобусах в межпиковое время, ориентировочно с 10:00 до 16:00, потому что на это — НЕТ ОСНОВАНИЙ!

ПІБ ініціатора: Бесчасный Виталий Дмитриевич
Статус: На розгляді
Петиція №5139
Дата початку збору підписів: 06.09.2019 10:23

Суть електронної петиції

14.08.2019г, на сайте петиций появилась петиция:
№ 5060 «Оптимізувати перевезення в пасажирському транспорті шляхом впровадження пільгового проїзду в міських автобусах в міжпіковий час, орієнтовно з 10:00 до 16:00».

ПРЯМАЯ РЕЧЬ АВТОРА:
«Незабаром вересень та початок нового учбового року. Студенти мають їхати в години пік до навчальних закладів, робітники на роботу. Але, незважаючи на те, що місто закупило великі автобуси для всіх проблемних напрямків (бабурка, бородинський, південні мікрорайони), студентам та робітникам не стало легше. В години пік в автобуси неможливо влізти через те, що вони забиті пенсіонерами. Я не маю гадки, куди вони всі їдуть в пікові години, адже лікарні приймають за місцем проживання, а ринки є в кожному районі міста, але ті, кому дійсно треба їхати, і саме в цей час, виїхати не можуть.
Складається враження, що більшість пенсіонерів їздять автобусами ніби на екскурсії, просто тому що це безкоштовно. Я не проти цього, але ж не тоді, коли студенти і робітники не можуть через це дістатись до місць роботи та навчання. Зазначу, що за запізнення до ринку не штрафують, а за запізнення на роботу можна втратити роботу.
В багатьох містах України поширена практика надання права на пільговий проїзд між годинами пік, наприклад з 10 годин ранку до 16 годин. Таким чином, пенсіонери отримують своє право на безкоштовний проїзд, а працівники та студенти можуть дістатись до місць роботи і навчання (де суворо регламентований графік) вчасно. В Європі є диференціація вартості квитка в залежності від часу доби та дня тижня, знову ж таки для того, щоб оптимізувати перевезення пасажирів. І лише в нас все працює за принципом «як би чого не вийшло». Треба починати розумні оптимізації замість того, щоб сліпо по-радянськи продовжувати закривати очі на проблему.
Крім того, ми отримаємо саме західний тип транспорту, який їде напівпорожній в будь-яку годину, а не забиті автобуси в години пік, в які неможливо втиснутись, та повністю пусті вдень.
Знову ж таки, знизиться травматичність та небезпека для здоров’я в першу чергу для пенсіонерів, через те, що вони будуть їздити не в давці години пік. Фактично, зараз пенсіонери кожного ранку стоять в забитих автобусах в заторах на мостах та греблі, втрачають свідомість та отримують травми, замість того, щоб через дві години їхати комфортно, сидячи, та без заторів».

В ЧЁМ СУТЬ ДАННОГО ПРЕДЛОЖЕНИЯ?
Понять автора петиции не мудрено — автор петиции предлагает «оптимизировать» перевозки льготной категории граждан (пенсионеров), принудив их пользоваться городским пассажирским транспортом только с 10:00 до 16:00…

ЧТО СКАЗАТЬ ПО ЭТОМУ ПОВОДУ?

Согласно пунктов 1, 6 части первой статьи 92 Конституции Украины исключительно законами Украины определяются права и свободы человека и гражданина, гарантии этих прав и свобод, основы социальной защиты населения.

Льготы предоставляются на основании удостоверения, подтверждающего соответствующий статус граждан и даёт право пользоваться льготами согласно действующему законодательству.

Согласно Постановлений:
— Кабинета Министров Украины от 17.05.1993 года №354 «О бесплатном проезде пенсионеров на транспорте общего пользования»;
— Кабинета Министров Украины от 16.08.1994 года №555 «О распространении действия постановления Кабинета Министров Украины от 17 мая 1993 года №354»,

которые действуют на сегодня, пенсионеры по возрасту и инвалиды имеют право на бесплатный проезд в городском пассажирском транспорте общего пользования (кроме метрополитена и такси) и пригородных маршрутах на основании удостоверения, подтверждающего соответствующий статус и в котором указана группа инвалидности.

Таким образом, учитывая вышеуказанные нормативные документы для ограничения времени бесплатного проезда льготным категориям граждан г. Запорожья в часы-пик в городском пассажирском транспорте — НЕТ ОСНОВАНИЙ.

Учитывая вышесказанное, для гарантирования прав и свобод льготной категории граждан г. Запорожья, предоставленных Постановлениями: КМУ №354 от 17.05.1993г и КМУ №555 от 19.08.1994г, предлагаю:

НЕ ОПТИМИЗИРОВАТЬ перевозки в пассажирском транспорте путём внедрения льготного проезда в городских автобусах в межпиковое время, ориентировочно с 10:00 до 16:00, потому что на это — НЕТ ОСНОВАНИЙ!

поширити електронну петицію:

перелік осіб, які підтримали петицію