• Thumb f48aa9c7c19bd3d63b29cc1b3fa1cefb
  • Thumb ab92a0d27ba1cf41f04f4310da66b8cc

Зібрано підписів

Кількість днів

Заголовок петиції

Не додавати смуги руху на кільці каховської а побудувати там так зване турбо-кільце

ПІБ ініціатора: Кузьменко Олександр Володимирович
Статус: На розгляді
Петиція №6614
Дата початку збору підписів: 08.04.2021 11:51

Суть електронної петиції

Кільце на каховській входить в мій постійний маршрут тому я можу сказати чому там збираються затори
Майже єдиний і найважливіший фактор заторів - є гребля Дніпрогес. На греблю сходяться 2-і потужні дороги по 2-і смуги у кожному напрямку, при тому що на греблі лише дві смуги у кожному напрямку тобто 4 навантажені смуги сходяться у дві, до того-ж швидкість руху мостом нижча. Від того на в’їзді на греблю накопичується затор, коли той затор дотягується до кільця, блокується і воно.
Блокується кільце намертво тому що за ПДР це можливо, і не може бути інакше. Кільце взагалі за ПДР самоблокується при найменшому навантаженні. У багаторядовому кільці якщо водії не будуть порушувати правил, тобто не будуть пропускати коли у них є перевага у русі - деякі відгалуження будуть повністю заблоковані, а виїзд із лівих рядів кільця буде неможливим.
Побудова переїзду між Тиражною та Щасливою, теж нічого не дасть, лише дасть можливість хитровикоханим переїжджати з Тиражної на Рельєфну і вже з неї заходити на кільце, заодно заблокувавши розгалуження на ній.
Проблему кардинально вирішить побудова вантового мосту, тому що значна частина потоку перекинеться на маршрут Арковий міст - Хортиця - Вантовий міст - лівий берег. Це розвантажить греблю, і затор якщо і буде, то не буде дотягуватися до кільця.
Не зважаючи на те що міст останній час дуже швидко будується, ідея турбо-кільця все одно гарна, тому що для проходження такого кільця в умовах великого навантаження не потрібно порушувати правил, тому що воно не самоблокується (за умови що ніхто не порушує правил).

Але в таких кілець є недолік - більшість водіїв в принципі ігнорують будяку розмітку на кільцях: коли багаторядове кільце не завантажене - усі їдуть найкоротшим шляхом не зважаючи на розмітку, коли навантажене - набиваються хаотично у стільки рядів, скільки дозволяє ширина транспортних засобів.
На приклад на тому-ж кільці Каховської систематично заїжджають на закритий розміткою трикутник на Рельєфній. Тобто розмітити кільце каховської під "турбо" нічого не дасть якщо усі ігноруватимуть розмітку, та будуть зупинятися там де не можна цього робити на такому кільці. Практика використання таких кілець у Росії показує що достатньо одному чудилі порушити правила на турбо кільці щоб воно ще на довгий час стало в самоблок як звичайне, бо стадний ефект, якщо один поїхав як заманеться, усі за ним починають повторювати.

поширити електронну петицію:

перелік осіб, які підтримали петицію