• Thumb c649bc577ce5b60440425a523ec4973b
  • Thumb 7a669930ed0f4bb7e5fdd7e9b1ba02c0

Зібрано підписів

Кількість днів

Заголовок петиції

КП «Запорожэлектротранс», по примеру «Киевпастранс» и ЛКП «Львовэлектротранс», запустить свой Telegram-канал: «Изменения движения «Запорожэлектротранс», для оперативного информирования пассажиров трамваев, троллейбусов и автобусов об изменениях движения, которые вызваны ДТП, неправильной парковкой или технической неисправностью подвижного состава!

ПІБ ініціатора: Бесчасный Виталий Дмитриевич
Статус: На розгляді
Петиція №7095
Дата початку збору підписів: 23.10.2021 09:02

Суть електронної петиції

11.03.2019г, как сообщает сайт: «city-adm.lviv.ua»:
«ЛКП «Львівелектротранс» розпочав інформування пасажирів про зміни у русі через Telegram — канал

У відділі інформації та зв’язків з громадськістю ЛКП «Львівелектротранс» створили Telegram — канал для оперативного інформування пасажирів міських трамваїв та тролейбусів про вимушені зміни руху, що здебільшого спричинені незначними ДТП на колії, неправильним паркуванням або ж технічною несправністю рухомого складу.

Як повідомив Іван Бондар, начальник відділу інформації та зв’язків з громадськістю ЛКП «Львівелектротранс» та ініціатор створення каналу, інформація від моменту виникнення затримки у русі за лічені хвилини потраплятиме до підписників каналу та міститиме детальний опис причин затримки та вичерпне пояснення про змінений напрямок конкретного трамвайного або тролейбусного маршруту і прогнозований час усунення причин затримки руху.

Досвід запозичили у «Київпастрансу», де схожий канал із однойменною назвою існує уже певний час та стає все більш популярним серед киян.

«У ритмі сучасного міста важко прослідкувати за усіма важливими повідомленнями того чи іншого муніципального сервісу, ніхто не перевірятиме кілька разів на день сайти комунальних служб, але багато хто користується смартфоном та усіма інформаційними інструментами, які пропонує мережа, відтак, вважаємо сервіс Telegram одним із найзручніших та загальнодоступних серед львів’ян», — розповів Іван Бондар».
https://city-adm.lviv.ua/news/city/transport/262077-lkp-lvivelektrotrans-rozpochav-informuvannia-pasazhyriv-pro-zminy-u-rusi-cherez-telegram-kanal

ЧТО СКАЗАТЬ ПО ЭТОМУ ПОВОДУ?

Считаю нужным и целесообразным, перенять положительный опыт киевских и львовских коллег, и запустить КП «Запорожэлектротранс» свой Telegram-канал: «Изменения движения «Запорожэлектротранс».

Через Telegram-канал: «Изменения движения «Запорожэлектротранс» пассажирам можно было бы получать информацию о задержках и изменениях движения трамваев, троллейбусов и муниципальных автобусов.

Другие источники информации, такие как сайт КП «Запорожэлектротранс» и страница КП «Запорожэлектротранс» в Facebook, не предоставляют информацию столь оперативно и поэтому являются менее удобными в пользовании для пассажиров КП «Запорожэлектротранс».

Считаю сервис Telegram одним из самых удобных и общедоступных для запорожцев, и именно поэтому, рекомендую запустить работу Telegram-канала: «Изменения движения «Запорожэлектротранс»!

Учитывая вышесказанное, для получения оперативной информации, об изменениях движения, для пассажиров КП «Запорожэлектротранс», предлагаю:

КП «Запорожэлектротранс», по примеру «Киевпастранс» и ЛКП «Львовэлектротранс», запустить свой Telegram-канал: «Изменения движения «Запорожэлектротранс», для оперативного информирования пассажиров трамваев, троллейбусов и автобусов об изменениях движения, которые вызваны ДТП, неправильной парковкой или технической неисправностью подвижного состава!

поширити електронну петицію:

перелік осіб, які підтримали петицію