• Thumb 1ffb2bc3d657dabccd0e4cac69b5fc61
  • Thumb 71421ec9fbba2a2fc28fa033d93e4e02

Зібрано підписів

Кількість днів

Заголовок петиції

Поліпшення системи міського громадського транспорту і умов оплати за его використання

ПІБ ініціатора: Оніщенко Роман Михайлович
Статус: На розгляді
Петиція №5933
Дата початку збору підписів: 17.04.2020 09:57

Суть електронної петиції

Пропоную Вашій увазі новий погляд на удосконалення міського транспорту та погляд на його майбутне, яке в інших країнах вже давно реалізовано.

Хотілось би мати можливість купувати квитки (проїзний білет) на різні види громадського транспорту, на визначений час чи певний період.
Наприклад, квиток для поїздки з понеділка по п’ятницю.
Або якщо хтось бажає економити і знає свій маршрут то може купити квиток лише на тролейбус та трамвай. Для більшої економії, якщо потрібно лише інколи користуватися транспортом, то можливо купити квиток, який буде дійсний лише певний період часу у певні дні - наприклад з 7:00 до 10:00 понеділок, середа, п'ятниця.

Якщо є бажання провести вихідний зі своєю родиною, то ми маємо можливість купити квиток вихідних/святкових днів на членів своєї сім'ї і будимо мати змогу просто насолоджуватися выдпочинком у продовж цих днів, не зважаючи на час, кількість мандрівок та вид громадського транспорту.

Все що мені потрібно - це мати можливість купити квиток та мати доступ до схеми транспорту міста. Це має бути зручний та швидкий сервіс.

В більшості випадків ми будимо платит більше, але я та інші креативні, амбіціозні та впевнені у собі люди бачимо у цьому перевагу та рух вперед у розвитку.

Я хотів би купити проїзний, наприклад на робочю неділю (понеділок - п'ятниця) і просто їздити по своім потребам, не зважающи на те чи це трамвай, тролейбус або маршрутне таксі. А якщо я хочю їздити лише маршрутним таксі - то звичайно купую проїзний тільки на цей вид транспорту.

Якщо до нашого міста приїхав турист, то він купує у будь-якому терміналі квиток і насолоджується відпочіинком.

Де ми маємо змогу купити такі квитки - це може буду додаток на телефоні, портал місцевого урядування / або певна організація, яка буде відповідати за цю систему, або встановленні на зупинках термінали. Жодної взаємодії покупця із сторонньою особою.

Водій повинен керувати транспортом і безпечно для пасажирів виконувати свої дії. Я вважаю, що не повинно бути жодної взаємодії водія із пасажирами і краще, взагалі, щоб водій був недоступний для пасажирів, а чітко виконував свою роботу, згідно встановленого графіку пересування.

Конролювати систему повинні певні особи, які будуть перевіряти наявність квитків, миттєвої оплати штрафу за допомогю певних пристроїв та мати взаємодію із водієм та поліцією.
Пасажири повинні усвідомити свою відповідальність. Кожна не доплачена гривна це підрив економіки міста/країни на шляху її стрімкого росту.

Гроші, за які купують такі квитки будуть оминати багато карманів. Гроші заходять на банківський рахунок і вікористовуються за своїм прямим призначенням. Це дуже потужна, статистична інформація, на базі котрої посадові особи будуть мати змогу прогнозувати рух транспорту, бачити потребу транспорту на певних ділянках руху, запропонувати новий маршрут, або туристичний маршрут по місту і бачити попит на нього.

Зараз час коли виходячи із дому, все, що нам потрібно мати - це телефон. В магазині ми можемо розраховуватися платіжною карткою або електронною платіжною карткому у смартфоні ( електронний гаманець ). Багато кав’ярень, перукарень, та інших закладів обладнанні оплатою Google Pay / Apple Pay або карткою.

Компанії, фірми на інші організації зможуть купувати такі квитки для своїх працівників, гостям, особам що відбувають у відрядження та інше.

Кожен з нас зможе купити квитки своїм близьким, батькам та друзям і відправити їх як подарунок.

Це дуже зручно і дуже безпечно. Ми не маємо контакту із грошима тому не маємо контакту із вірусами та мікробами на них.

Грамотно організована схема міського громадського транспорту в даному випадку має особливе значення. Тільки маючи добре організовану схему транспорту все це можливо.

Ми можимо взяти приклад з громадського транспорту Швейцарії. На мою думку це самий зручний громадський транспорт, який виконую всі вимоги цієї петиції.

поширити електронну петицію:

перелік осіб, які підтримали петицію