На наш погляд, причиною великої кількості амброзії в місті, не дивлячись на наявність програми боротьби з амброзією являється вісутність планів по ліквідації амброзії на кожному з заражених ділянок, або на типах заражениз ділянок (сильно заражені, там де амброзії не багато, амброзія на міських газонах, амброзія на пустрирях).Кожент тип території має свої особливості. Наприклад:немає сенсу косити амброзію на пустирях, бо їх дешевше і ефективніше засіяти травосуміщами, які витіснять амброзію з
Запорожці!Наші військові – супергерої, які віддали своє здоров'я за незалежність України. Тепер наш обов'язок - забезпечити їм зручний та безпечний доступ до всіх життєво важливих пунктів (локацій, точок) міста.Бо наявна велика кількість архітектурних бар'єрів, відсутні пандуси, підйомники на бордюрах, інші адаптовані споруди.Тому ми закликаємо владу сприяти створенню програми безбар'єрності для поранених захисників України в Запоріжжі. Ця програма має включати наступні заходи
Побратими, сім’я, друзі та мешканці Запоріжжя звертаються з ініціативою перейменувати провулок Невельського на честь полеглого Героя Олександра Жданенка позивний «Ансар».Мужній воїн-доброволець Олександр Жданенко став на захист України в лютому 2022 року в перших лавах. Загинув 18 травня 2023 року.Жданенко Олександр Олегович народився 25 листопада 1989 року в м. Запоріжжі. Все життя прожив в Заводському районі. Символічно, що мешкав він по вул. Ніжинській, безпосередньо біля перехрестя
Родина, друзі та побратими звертаються до громадян міста Запоріжжя з проханням підтримати перейменування вул. 1905 р, що в Комунарському районі, на вул. ім. Андрія Гайдая - захисника України, воїна 15-ї бригади оперативного призначення НГУ «Кара-Даг», що загинув на полі бою 22 липня 2023 року.Андрій Гайдай - народився і виріс у Запоріжжі. З початком ширкомасштабної агресії він не став осторонь захисту нашої держави. Андрій розпочав допомогати нашим захисникам як волонтер, а потім сам пішов у
EasyWay - мобільний додаток (онлайн трекер), що дозволяє відстежувати рух громадського транспорту на основі GPS-даних, розраховувати час прибуття, а також переглядати повноий перелік актуальних маршрутів з відображенням на карті в кожному із запропонованих міст (схема та інтервал руху, час роботи, вартість проїзду). Це дуже зручно для планування часу, особистих планів, які передбачають часте пересування по місту, а інколи значно економить власні кошти.
Просим не включать сигнал тревоги в городе Запорожье при угрозе обстрелов КАБ на прифронтовой линии области. Это отвлекает людей, рассеивает внимание при объявлении других тревог. И бегать каждый час в убежище очень затруднительно, хотя обстрела в городе нет, а есть только на прифронтовой линии.
Ми сім'я друзі побратими та мешканці міста Запоріжжя звертаємося до Вас з проханням перейменувати вулицю Верещагіна на честь полеглого старшого матроса Сергія Коробейка. Сергій став на захист Батьківщини одразу з початком повномасштабної війни Проходив службу у 140 орб морської піхоти. З 2017 до 2020 року служив у складі 36 бригади морської піхоти на Донеччині. Все життя прожив у Запоріжжі, навчався в ліцеї залізниці. Був у батьків єдиною дитиною. Виховувався у патріотичному дусі з розумінням жит
Просимо міську владу розглянути питання,щодо відкриття на кожному районі хоча б по декілька садочків,для дітей,у яких двоє батьків працюють.Не у всіх батьків є можливість водити дітей до приватних садочків.Війна може тривати багато років.А всебічний розвиток дітей це не тільки гуртки,а й найголовніше дитячі садочки в яких є методичні рекомендації щодо розвитку.
Просимо розглянути питання про надання можливості школам проводити змішане навчання в форматі: онлайн + офлайн в сховищах шкіл декілька днів на тиждень. Проведення уроків офлайн ВИНЯТКОВО В СХОВИЩІ ШКОЛИ за письмової згоди батьків. Без перебування дітей в класах навіть під час закінчення тривоги.
Керуючись Законом України "Про географічні назви", який забороняє уживання географічних назв, пов'язаних з Росією, та з метою подальшого прославлення наших славетних предків-козаків, пропоную:Перейменувати вул. Новгородську на вул. Війська Запорозького
Стоимость проезда в транспорте Запорожья должна составлять около 30 гривен, но цена проезда сейчас совершенно не покрывает все расходы. По-этому, хотелось бы поднять вопрос относительно бесплатного пользования коммунальными автобусами.Как управленец я всегда считаю экономику предприятия. Сейчас 30 грн - это та стоимость проезда, которая давала бы развитие. Но сегодня общественный транспорт в Запорожье имеет столько проблем и вызовов, что нам уже проще сделать его бесплатным.Еще дело в
Досвід багатьох міст у використанні електробусів на міських маршрутах демонструє їх неефективність та програш простим тролейбусам, особливо тим, що мають функцію автономного ходу, яка дозволяє без добудови контактної мережі запускати тролейбусне сполучення у райони, що ніколи його не мали. Не зважаючи на це, маючи велику тролейбусну інфраструктуру, міська влада Запоріжжя розпочала тендер на закупівлю електробусів. Електробуси потребують зведення власної інфраструктури у вигляді зарядних станцій т
Просимо перейменувати зупинку громадського транспорту "майдан Пушкіна" на однойменну назву з площею "майдан Вернадського".
Отмена бесплатного проезда не даст достигнуть цели сохранения муниципального транспорта города Запорожья и поддержки его в надлежащем состоянии, и даже не повлияет на уровень достойной заработной платы работников предприятия - эти цели достигаются другим путём, не связанным с величиной проезда.Например, в Харькове, Херсоне, Кривом Роге уже сделали бесплатным общественный транспорт для всех. Для проезда не нужно показывать никаких документов. И эта инициатива, кстати, отлично работает.При
З метою збереження муніципального транспорту міста Запоріжжя, підтримки його у належному стані, гідної заробітної плати працівників підприємства необхідно прийняти рішення Запорізької міської ради, у якому встановити плату за проїзд у автобусах, трамваях, тролейбусах у розмірі 10 (десять) гривень, для пенсіонерів за віком - 5 (п’ять) гривень.
Встановити світлофор на перехресті вулиць Чарівна та Полякова, бо у годину-пік з 16.00 по 18.00 по буднях важко виїхати з вул. Полякова наліво на вул. Чарівна, пропускаючи тих, хто їде прямо по вул. Чарівна та тих, хто з неї повертає на вул. Полякова з обох напрямків руху
С Зелёного Яра совсем нет транспорта в центр города. Предлагаю продлить маршрут трамвая №12 с Зелёного Яра до Цирка.Новый трамвайный маршрут № 12: «Кольцо Зелёного Яр - Запорожцирк» значительно улучшит пассажирское обслуживание жителей Шевченковского района и в частности Зелёного Яра. Более того, трамвайный маршруту № 12 станет ещё и хорошим подспорьем для пассажиров 2-х трамвайных маршрутов № 3 и № 16.Тем более нынешний маршрут трамвая №12 «Кольцо Зелёного Яр - пл. Свободы» практически п
Просимо терміново втрутитись у ситуацію, що відбувається у лабораторіях та інших підпорядкованих Держпродспоживслужбі інстанціях за для усунення корупційних схем організованих головою управління Держпродспоживслужби Запорізької області Владиславом Катченко, та головою Держпродспоживслужби міста Запоріжжя Олексієм Латишевим, на запорізьких ринках та під час здійснення підприємницької діяльності.Наразі за інформацією, яку надали підприємці, що здійснюють підприємницьку діяльність на місцевих р
Просимо вас побудувати скейт майданчик в парку БочароваЧерез відсутніст місця для катання
Не вперше стикаюся з проблемою, що не можу повернутися на свій район на потрібні маршрутці.Наприклад:95 з Бородинського на Осипенківський житломасив масив їздить максимум до 6.30 (дізнавалася у водія), так само як 66 з Осипенківський житломасив на Бабурку, 76 з Космосу на Осипенківський житломасив їздить до 8, у кращому випадку, і таких маршруток ще багато. Хоча у розкладі написано, що цивільний транспорт на 20.09.2023 ходить із 05.00 до 22.00.
Прошу долучитися до спільних зусиль з метою створення безпечних і комфортних притулків для безхатніх тварин у нашому місті. Кожна тварина має право на життя без страху, голоду та життя на вулицях. Давайте разом зробимо наше місто більш безпечним і гуманним місцем для тварин.
Просим перенумеровать троллейбусный маршрут №17, т.к. автобусный маршрут №17: «Арматурный завод — 3-й Южный мкрн» и троллейбусный маршрут №17: «м/н Бородинский — ул. Седова», которые на участке от ул. Бородинской до ул. Якова Новицкого идут по одному и тому же маршруту, и к тому же подвижной состав у автобуса №17 МАЗ-103, а у троллейбуса №17 – Днипро-103, очень похожи по внешнему виду.Когда подъезжает к остановке маршрут №17, то людям довольно сложно определить и понять, особенно в вечернее в
Нам очень понравились трамваи б/у с Германии Tatra KT4DM, просим увеличить их количество в городе Запорожье.
Впровадити безкоштовний Wi-Fi доступ у громадських місцях та місцях відпочинку, таких як парки, сквери, кафе та інші громадські простори. Доступ до Інтернету є справжньою потребою у сучасному світі та важливим елементом підвищення якості життя мешканців міста.Місця загального користування залишаються популярними для зустрічей, навчання, роботи та відпочинку. Усі ці дії потребують доступу до Інтернету для отримання інформації, зв'язку та ефективної роботи. Однак багато громадян мають обмежений
Просим запустить маршрут коммунального автобуса "Запорожсталь-ул.Чаривная-3-й Шевченковский", с интервалом хотя бы 1 автобус в час, через улицу Чаривную.По этому маршруту ходит один заводской автобус в 6 утра и вечером. Но сейчас на заводе производство увеличилось и много людей работают в разные смены, с началом в 7:00, 8:00, 15:00, 19:00, 23:00 и соответственно окончанием смены в 7:00, 15:00, 16:00, 19:00, 23:00. И одного автобуса явно не хватает.А если ехать с пересадкой, то пересаживая